poniedziałek, 24 czerwca 2013

Włosowe wyzwanie: zdenkować jeden kosmetyk, by kupić następny

W ramach chwili przerwy od nauki (sesjo, zgiń, przepadnij!) chcę zapoczątkować tutaj nowy cykl wyzwań. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i z czasem się do niego przyłączycie :)






Zauważyłam, że od początków włosomaniactwa przybyło mi dość sporo kosmetyków: maski, oleje, odżywki, stylizatory, które zajmują coraz więcej miejsca.

Postanowiłam, że od DZISIAJ dopiero po zdenkowaniu kosmetyku będę kupować następny. Najwyższa pora zrobić wielkie porządki, zwłaszcza, że oleje i odżywki też mają swoją datę ważności.

Przy okazji uda mi się wykazać kreatywnością, szukając innych zastosowań dla kosmetyków, które się nie sprawdziły.


Stan na chwilę obecną:

Oleje 

  • olej winogronowy
  • olej lniany
  • olej kokosowy
  • BDFM
  • oliwa z oliwek
Maski
  •  Joanna Naturia 'Miód i cytryna'
  • Kallos latte
  • Kallos z wyciągiem z łożysk placenty
  • Biowax do włosów ciemnych
Odżywki
  • Garnier AiK
  • Nivea Long Repair
  • Joanna Naturia Mak i Bawełna
  • Joanna Balsam Miód i mleko
  • zielony krem z biedronki
Oczywiście wymiana 1 za 1 nie obowiązuje w przypadku włosówych nagród za spełnienie zadania ;)

Co sądzicie o takim pomyśle?

Little Dragon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz